مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 13:202023-11-13حوادث

توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در بیرجند


در بسته خبری امروز پلیس خراسان جنوبی در جریان اخباری با عنوان کشف کالای خارجی قاچاق در خوسف، توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در بیرجند، دستگیری 3 خرده فروش در زیرکوه و دستگیری 4 سارق در طبس قرار می گیرید.

- خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ در بسته خبری امروز پلیس خراسان جنوبی در جریان اخباری با عنوان کشف کالای خارجی قاچاق در خوسف، توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در بیرجند، دستگیری 3 خرده فروش در زیرکوه و دستگیری 4 سارق در طبس قرار می گیرید.

کشف  کالای خارجی قاچاق در خوسف  سرهنگ محمد حسن اکبری،  فرمانده انتظامی خوسف اظهار داشت: مأموران یگان امداد  این شهرستان در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری به 2 دستگاه کامیون مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند.

  وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از کامیون ها، انواع البسه خارجی، مواد انرژی زا و لوازم گوشی قاچاق کشف کردند که ارزش ریالی کالای مکشوفه بنا بر نظریه کارشناسان مربوط  بالغ بر 2 میلیارد و 700 میلیون ریال برآورد شد.

  فرمانده انتظامی شهرستان خوسف افزود: ماموران در این رابطه 2 خودرو توقیف و 2 متهم را دستگیر که با تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در بیرجند

توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در بیرجند