مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 13:202023-11-08سياسي

ایجاد هلدینگ های فناوری جزو اهداف اصلی دولت است


دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری در ساماندهی و توسعه زیرساخت های فناوری و نوآوری از اهتمام دولت به ایجاد هلدینگ های فناوری در راستای ایجاد زنجیره ارزش در این زیست بوم و تاثیرگذاری بر اقتصاد کشور خبر داد.

- ایسنا/یزد دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری در ساماندهی و توسعه زیرساخت های فناوری و نوآوری از اهتمام دولت به ایجاد هلدینگ های فناوری در راستای ایجاد زنجیره ارزش در این زیست بوم و تاثیرگذاری بر اقتصاد کشور خبر داد.

محمدجواد صدری مهر امروز چهارشنبه در سومین کنفرانس ملی انجمن های علمی پارک های علم و فناوری و سازمان نواوری ایران که در یزد در حال برگزاریست، با بیان این که نحوه توسعه زیست بوم نوآوری بسیار سریع و قابل توجه است، اظهار کرد: با توجه به شرایط رشد در وضعیت فعلی ایجاد ساختمان و زیرساخت های جدید، حال اکوسیستم خوب نمی شود و امروز برای ایجاد یک اتفاق باید تاثیر معنادار در اقتصاد کشور بگذاریم و تا این اتفاق به وقوع نپیوندد نمی توانیم مدعی باشیم در مسیر درستی ایستاده ایم.

وی در این باره گفت: در عرصه مدیران و هدایت گران اکوسیستم و ورود نیروی با کیفیت تر و توانمندسازی در شرایط فعلی موضوعات اولویت دار است که به صورت ویژه باید از آنها حمایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد هلدینگ های فناوری جزو اهداف اصلی دولت است

ایجاد هلدینگ های فناوری جزو اهداف اصلی دولت است