مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 19:052023-11-15سياسي

کمپ های غیرمجاز ترک اعتیاد در استان مرکزی شناسایی و تعطیل شوند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با تاکید بر لزوم ارتقای ایمنی کمپ های ترک اعتیاد، گفت: کمپ های غیرمجاز ترک اعتیاد در استان مرکزی باید تعطیل شود.

- ایسنا/مرکزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با تاکید بر لزوم ارتقای ایمنی کمپ های ترک اعتیاد، گفت: کمپ های غیرمجاز ترک اعتیاد در استان مرکزی باید تعطیل شود.

بهنام نظری 24 آبان در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی اظهار کرد: کمپ ماده 16 با تلاش های صورت گرفته راه اندازی شده که البته این اتفاق باید 10 سال پیش رخ می داد و اکنون هم افزایی دستگاه های مختلف و ذیربط نیاز است.

وی با اشاره به استقرار این کمپ در ساختمان استیجاری افزود: برای ساخت کمپ ماده 16 باید از ظرفیت اعتبار موجود به مبلغ 50 میلیارد ریال استفاده شود و مجموعه ها سهم فرهنگی خود را بپردازند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: ارتقا سیستم ایمنی مراکز و کمپ های ترک اعتیاد در استان با هدف جلوگیری از حوادث احتمالی باید در دستور کار قرار گیرد که در این خصوص فرمانداری های استان باید گزارشی از وضعیت این مراکز تهیه کنند و ضمن شناسایی کمپ های ترک اعتیاد، مراکز غیرمجاز باید تعطیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمپ های غیرمجاز ترک اعتیاد در استان مرکزی شناسایی و تعطیل شوند

کمپ های غیرمجاز ترک اعتیاد در استان مرکزی شناسایی و تعطیل شوند