مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 13:052023-10-31سياسي

نامه رییس مجلس درباره غزه به رییس دومای روسیه تحویل داده شد


در ادامه سفر هیاتی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به روسیه، نامه رییس مجلس شورای اسلامی درباره تحولات غزه به رییس دومای روسیه تحویل داده شد.

- در ادامه سفر هیاتی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به روسیه، نامه رییس مجلس شورای اسلامی درباره تحولات غزه به رییس دومای روسیه تحویل داده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هیات سه نفره از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی متشکل از وحید جلال زاده، شهریار حیدری و سارا فلاحی در ادامه سفر به روسیه، دیداری رییس مجلس دومای روسیه داشتند؛ در این دیدار نامه محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی درباره غزه و ادامه جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی تحویل رییس مجلس دومای روسیه شد.

در این دیدار وحید جلال زاده رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ضمن قدردانی از مواضع دولت روسیه در مجامع بین المللی و حمایت از مظلومان فلسطینی قدردانی گفت: ایران و روسیه به تلاش های خود برای پایان فوری جنایات اشغالگران مورد حمایت آمریکا ادامه خواهند داد.

ویچسلاو والودین رییس مجلس دومای روسیه بر ادامه همکاری های تهران و مسکو برای قطع فوری کشتار بیرحمانه مردم بی دفاع نوار غزه و ضرورت حمایت جهانی از ملت فلسطین تاکید کرد و گفت: آمریکا مسئول اصلی ادامه وقایع غمبار غزه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه رییس مجلس درباره غزه به رییس دومای روسیه تحویل داده شد

نامه رییس مجلس درباره غزه به رییس دومای روسیه تحویل داده شد