مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 11:452023-10-26سياسي

ماموریت اصلی بسیج رسانه تشکیل جبهه واحد رسانه ای انقلاب اسلامی است


طی مراسمی با حضور جانشین فرماندهی سپاه الغدیر استان، جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت مرکزی یزد و مسئول بسیج رسانه استان و اصحاب رسانه ضمن قدردانی از خدمات «امیرعباس حیران» مسئول قبلی کانون بسیج شهرستان یزد، - ایسنا/یزد طی مراسمی با حضور جانشین فرماندهی سپاه الغدیر استان، جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت مرکزی یزد و مسئول بسیج رسانه استان و اصحاب رسانه ضمن قدردانی از خدمات امیرعباس حیران مسئول قبلی کانون بسیج شهرستان یزد، امیر رضا زاده به عنوان مسئول جدید این کانون معرفی شد.

سرهنگ حمیدرضا محدث جانشین فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد در اقشار بسیج در این مراسم، از اصحاب رسانه به عنوان افسران جنگ شناختی یاد کرد و گفت: نقش رسانه ها در این جنگ ترکیبی بسیار حائز اهمیت و موثر است.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهدای انقلاب و شهدای مقاومت اسلامی مردم فلسطین، هدف از برگزاری این نشست تکریم و معارفه را ایجاد تحول و بهبود شرایط در ادامه اقدامات انجام شده ی گذشته ذکر کرد.

محدث در ادامه به انتظاراتی که از بسیج رسانه و کانونهای این حوزه می‎رود نیز اشاره و تصریح کرد: اولین هدف و انتظار از بسیج رسانه، ایجاد جبهه واحد رسانه ای انقلاب اسلامی در سطح شهرستانها و استان است تا شاهد تحول در سازمانها و رسانه ها به نفع انقلاب اسلامی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت اصلی بسیج رسانه تشکیل جبهه واحد رسانه ای انقلاب اسلامی است

ماموریت اصلی بسیج رسانه تشکیل جبهه واحد رسانه ای انقلاب اسلامی است