مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 16:452023-11-07دانش

آشنایی نودانشجویان با دستاوردهای جهاد دانشگاهی


نمایشگاه آشنایی نودانشجویان با دستاورهای علمی و فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران در محل مرکز فرهنگی این سازمان در حال برگزاری است.

- به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از سازمان جهاد دانشگاهی تهران، نمایشگاه آشنایی نودانشجویان با دستاورهای علمی و فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران در محل مرکز فرهنگی این سازمان در حال برگزاری است.

این نمایشگاه که هم زمان با نمایشگاه آشنایی نودانشجویان با دانشگاه تهران، برگزار شده است، حدود 5000 دانشجوی دانشگاه تهران در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، می توانند از نمایشگاه تشکل ها و نهادهای مختلف دانشگاه تهران، بازدید کنند.

هم چنین این نودانشجویان این امکان را دارند که با حضور در غرفه معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران به منظور همکاری و فعالیت در کانون های شعبه سازمان دانشجویان، مرکز آفرینش های هنری و مرکز سپهر اندیشه، برای ثبت نام اقدام کنند.

طی این مدت این فرصت برای نودانشجویان فراهم است که از نمایشگاه دستاوردهای چهار دهه فعالیت سازمان جهاد دانشگاهی تهران در حوزه های مختلف پژوهش و فن آوری، آموزشی و فرهنگی واقع در مرکز فرهنگی کاظمی آشتیانی بازدید داشته باشند و از نزدیک با این دستاوردها آشنا شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی نودانشجویان با دستاوردهای جهاد دانشگاهی

آشنایی نودانشجویان با دستاوردهای جهاد دانشگاهی