مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 19:152023-11-08سياسي

فرهنگ اصیل ایرانی در جشنواره هایی نظیر جشنواره ملی انار ساوه ترسیم می شود


دستیار رییس جمهور و مسئول پیگیری های حقوق و آزادی های اجتماعی با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره ها در فرهنگ و تمدن اصیل ایرانی نقش موثری دارد، - ایسنا/مرکزی دستیار رییس جمهور و مسئول پیگیری های حقوق و آزادی های اجتماعی با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره ها در فرهنگ و تمدن اصیل ایرانی نقش موثری دارد، گفت: فرهنگ و تمدن اصیل ایرانی در جشنواره های نظیر جشنواره ملی انار ترسیم می شود.

سکینه سادات پاد چهارشنبه، 17 آبان ماه در همایش بانوان در انارستان ایران که همزمان با سومین روز از برگزاری دومین جشنواره ملی تولید و صادرات انار در مسجد جامع ساوه برگزار شد، اظهار کرد: حسن ابتکار برگزاری جشنواره ملی انار در مسجد تاریخی جامع ساوه نشانگر احترام به هویت، فرهنگ، تمدن و افتخارات نیاکان ماست.

وی با اشاره به ظرفیت ها و داشته های ساوه اظهار کرد: جشنواره ملی انار ساوه فرصتی برای در کنار هم بودن اقوام متعدد ایرانی است، همچنان که انار خاطره خوش در کنار هم قرار گرفتن خانواده ها در شب یلداست و به عنوان یک میوه بهشتی زینت بخش طولانی ترین شب سال است.

وی با بیان اینکه انار ساوه علاوه بر اینکه یک میوه است نماد یک فرهنگ قلمداد می شود، افزود: میوه های بهشتی نظیر زیتون، انجیر و انگور نیز در این شهر تولید می شود و می توان بوی بهشت را در این شهرستان استش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ اصیل ایرانی در جشنواره هایی نظیر جشنواره ملی انار ساوه ترسیم می شود

فرهنگ اصیل ایرانی در جشنواره هایی نظیر جشنواره ملی انار ساوه ترسیم می شود