مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 19:052023-11-08سياسي

برگزاری جشنواره انار ایجاد ماندگاری در تاریخ تمدن کشور است


دستیار رییس جمهور و مسوول پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی گفت: برگزاری جشنواره انار در واقع تبادل پتانسیل ها و ظرفیت ها به جهان و نوعی ایجاد ماندگاری در تاریخ تمدن کشور محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، سکینه سادات پاد عصر امروز در همایش بانوان در انارستان ایران در مجموعه تاریخی مسجد جامع ساوه اظهار کرد: بانوان ایران اسلامی همواره در صحنه های مختلف انقلاب، پشتیبان نظام و آرمان های رهبر کبیر انقلاب بوده اند.

وی با اشاره به این که رهبر کبیر انقلاب همواره بر حضور تاثیرگذار بانوان پس از ایفای نقش مادری و همسری تاکید داشتند، افزود: حضرت امام خمینی (ره) رویکرد و نگاه ارزشی به قشر بانوان داشتند و این دیدگاه باید به تمامی گروه های سنی منتقل شود.

 دستیار رییس جمهور و مسوول پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی تصریح کرد: نگرش امام راحل نسبت به زنان در کتب، زندگی و مسائل سیاسی ایشان مشخص است.

سادات پاد با اشاره به جشنواره انار و حضور فعال بانوان در برگزاری آن اظهار کرد: ساوه قطب تولید انار کشور به شمار می رود و می توان با ایجاد پیوست فرهنگی با سایر شهرستان های تولیدکننده در جهت تبادل اندیشه ها و رونق و پویایی این صنعت و سایر صنایع تعامل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره انار ایجاد ماندگاری در تاریخ تمدن کشور است

برگزاری جشنواره انار ایجاد ماندگاری در تاریخ تمدن کشور است