مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 13:302023-11-06سياسي

السودانی: تمام تلاش عراق توقف بمباران غزه و کمک رسانی به آن است


نخست وزیر عراق در دیدار با مقام معظم رهبری ضمن تاکید بر این که تمام تلاش عراق، در وهله اول، توقف بمباران ها و در مرحله بعد، ارسال کمک های غذایی و دارویی به مردم غزه است گفت که عراق برای گسترش روابط با ایران و اجرایی شدن توافق ها اراده جدی دارد.

- نخست وزیر عراق در دیدار با مقام معظم رهبری ضمن تاکید بر این که تمام تلاش عراق، در وهله اول، توقف بمباران ها و در مرحله بعد، ارسال کمک های غذایی و دارویی به مردم غزه است گفت که عراق برای گسترش روابط با ایران و اجرایی شدن توافق ها اراده جدی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق امروز در دیدار با حضرت آیت الله سید علی خامنه ای مقام معظم رهبری که با حضور رییس جمهوری ایران انجام شد، ضمن ابراز خرسندی فراوان از دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی، عملیات طوفان الاقصی را یک عملیات قهرمانانه و موجب خوشحالی همه آزادگان جهان دانست و افزود: در کنار این خوشحالی، همه ما از کشتار وحشیانه در غزه که یک انتقام جمعی از مردم این منطقه کوچک است، به شدت اندوهگین هستیم.

نخست وزیر عراق خاطرنشان کرد: دولت و ملت عراق و همچنین جریان های سیاسی داخلی، در قضیه غزه در صف اول حمایت از مردم مظلوم این منطقه هستند و دولت عراق تلاش های سیاسی گسترده ای را برای توقف جنایت ها در غزه انجام داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

السودانی: تمام تلاش عراق توقف بمباران غزه و کمک رسانی به آن است

السودانی: تمام تلاش عراق توقف بمباران غزه و کمک رسانی به آن است