مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 14:002023-11-12بين الملل

اجرای طرح قصه گویی با محوریت غزه در هفته کتابخوانی


مدیرکل نهاد کتابخانه های استان مازندران از اجرای 545 برنامه به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی با شعار آینده خواندنی است خبر داد و گفت: بحث قصه گویی با محوریت غزه در تمامی کتابخانه های استان اجرا خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، سکینه خاتون مهدیان پور ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی، ضمن تسلیت وقایع و کودک کشی در غزه با توجه به اینکه تعداد شهدا به بیش از 11 هزار نفر رسیده و اعلام انزجار از اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: در این هفته 545 برنامه در سه سطح با شعار آینده خواندنی است اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه های شاخص این هفته افزود: طرح هم کلاسی کتابخوان با محوریت کتابخوان کردن بچه ها کودکان و نوجوانان با محوریت کتب درسی، افتتاح کتابخانه در هچیرود، افتتاح دو کتابخانه مشارکتی برای زندان آمل با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، برگزاری مسابقات مختلف کتابخوانی ویژه مناطق کم برخوردار و آسیب پذیر در این هفته اجرا خواهد شد.

مهدیان پور خاطرنشان کرد: همچنین بحث قصه گویی با محوریت غزه در تمامی کتابخانه های ما با سهم هر کتابخانه کتابت یک صفحه از قرآن در این هفته اجرا خواهد شد، برگزاری آیین تجلیل از خادمان کتاب و کتابخوانی در 28 آبان ماه جاری، برگزاری کارگاه آموزش نویسندگی خلاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح قصه گویی با محوریت غزه در هفته کتابخوانی

اجرای طرح قصه گویی با محوریت غزه در هفته کتابخوانی