مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 18:552023-11-02حوادث

5 کشته و 22 مصدوم در پی واژگونی اتوبوس در قزوین


در این حادثه متاسفانه پنج سرنشین اتوبوس به علت شدت جراحت های وارد شده در دم فوت و 22 مسافر دیگر نیز که مصدوم شده بودند توسط عوامل اورژانس حاضر در محل به مراکز درمانی منتقل شدند.

- رییس پلیس راه قزوین از واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در این استان خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه پنج سرنشین اتوبوس کشته و 22 نفر دیگر مجروح شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ فرهاد ذاکری منش عصر پنجشنبه در این رابطه اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس 110مبنی بر واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در آزادراه قزوین - رشت، بعد از تونل های شیرین سو و حسنخانی، بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل مشخص شد، یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از تهران عازم صومعه سرا واقع در استان گیلان بود، به دلیل نامعلومی واژگون شده است.

رییس پلیس راه استان قزوین ادامه داد: در این حادثه متاسفانه پنج سرنشین اتوبوس به علت شدت جراحت های وارد شده در دم فوت و 22 مسافر دیگر نیز که مصدوم شده بودند توسط عوامل اورژانس حاضر در محل به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ ذاکری منش، علت بروز این حادثه را از سوی کارشناسان پلیس راه، تخطی از سرعت مجاز از سوی راننده اتوبوس و عدم توانایی کنترل وسیله نقلیه ناشی از لغزندگی سطح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 کشته و 22 مصدوم در پی واژگونی اتوبوس در قزوین

5 کشته و 22 مصدوم در پی واژگونی اتوبوس در قزوین