مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 08:502023-11-12اجتماعي

افزایش دمای هوای شمال کشور


رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از افزایش دما در شمال کشور از امروز (21 آبان ماه) و تداوم آلودگی هوای کلانشهرها تا سه شنبه (23 آبان ماه) خبر داد.

- رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از افزایش دما در شمال کشور از امروز (21 آبان ماه) و تداوم آلودگی هوای کلانشهرها تا سه شنبه (23 آبان ماه) خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت وگو با ایسنا افزود: از امروز تا سه شنبه (21 تا 23 آبان) در بیشتر مناطق کشور جوی آرام حاکم است و با توجه به پایداری و سکون نسبی هوا، غلظت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت کشور افزایش خواهد یافت.

وی اضافه کرد: چهارشنبه (24 آبان) در نوار غربی کشور بارش آغاز می شود.

پنجشنبه (25 آبان) علاوه بر نوار غربی، در جنوب غرب استان های واقع در زاگرس مرکزی و جنوبی و مناطقی از جنوب کشور رگبار و رعد و برق گاهی با وزش باد شدید پیش بینی می شود.

ضیاییان ادامه داد: پنجشنبه(25 آبان) در جنوب غرب دامنه های جنوبی البرز ،شرق، جنوب شرق و شمال شرق کشور وزش باد شدید رخ می دهد که در برخی مناطق همراه با گردوخاک خواهد بود وی اضافه کرد: در استان های ساحلی دریای خزر از امروز تا چهارشنبه افزایش دما و در ارتفاعات با وزش باد گرم گاهی به نسبت شدید پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دمای هوای شمال کشور

افزایش دمای هوای شمال کشور