مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 11:452023-11-19اقتصادي

وجود 2 هزار دستگاه تاکسی فرسوده در سنندج/ناوگان حمل و نقل شهری نوسازی می شود


رییس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: از سال گذشته طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری سنندج اعم از اتوبوس و تاکسی کلید خورده و این طرح هم اکنون نیز در حال اجرا است.

- ایسنا/کردستان رییس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: از سال گذشته طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری سنندج اعم از اتوبوس و تاکسی کلید خورده و این طرح هم اکنون نیز در حال اجرا است.

حمید خضری امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نوسازی ناوگان حمل ونقل درون شهری کشور از تابستان سال گذشته کلید خورده است و 2 شرکت سازنده خودرو، طرف قرارداد وزارت کشور شدند تا تاکسی و اتوبوس را در کل کشور تأمین کنند.

وی افزود: در قالب این برنامه 230 دستگاه تاکسی در شهر سنندج از اواخر بهمن سال گذشته تاکنون نوسازی شده و 20 دستگاه اتوبوس نیز خریداری کرده ایم که تاکنون پنج دستگاه از این تعداد را تحویل گرفته ایم و به زودی وارد چرخه فعالیت می شود.

رییس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج، با بیان اینکه شرکت های سازنده خودرو مابقی 15 دستگاه را هنوز تحویل نداده اند، ادامه داد: تمام این اتوبوس ها برای جامعه کم توان مناسب سازی شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه از سه هزار و 122 دستگاه تاکسی فعال در سنندج 70 درصد آن برابر با 2 هزار دستگاه فرسوده است، ادامه داد: تعداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 2 هزار دستگاه تاکسی فرسوده در سنندج/ناوگان حمل و نقل شهری نوسازی می شود

وجود 2 هزار دستگاه تاکسی فرسوده در سنندج/ناوگان حمل و نقل شهری نوسازی می شود