مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 14:302023-11-02بين الملل

کمیسر عالی حقوق بشر: به غزه می روم


کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را غیر قابل قبول دانست و آن را نقض حقوق بشر و حقوق بین الملل دانست.

- کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را غیر قابل قبول دانست و آن را نقض حقوق بشر و حقوق بین الملل دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وولکر ترک در ملاقات با علی باقری، معاون سیاسی وزیر امور خارجه در ژنو، با اشاره به بیانیه های متعدد صادره خود در هفته های اخیر، گفت: شدیدا نگران وضعیت موجود است و در طول سال های گذشته، دفتر وی نقش زیادی در تهیه گزارش و روشن سازی از نقض ها در سرزمین های اشغالی داشته است، و اینکه تعدادی از کارمندان دفتر کمیساریا نیز در غزه در بین مرگ و زندگی دست و پا می زنند.

کمیسر عالی حقوق بشر همچنین تاکید کرد : در سخنرانی اخیر خود در نشست شورای حقوق بشر نیز به توصیه های سازوکارهای حقوق بشری برای توقف نقض حقوق بشر در مناطق اشغالی اشاره و خواستار پایان اشغال شده است.

وی جنایات رژیم صهیونیستی را غیر قابل قبول دانست و آن را موجب نقض حقوق بشردوستانه و حقوق بین الملل دانست.

کمیسر عالی در مورد آثار منطقه ای تحولات اخیر در غزه نیز ابراز نگرانی و اشاره کرد: با همه طرف ها برای توقف حملات و ایجاد آتش بس در تماس است و در نظر دارد به منطقه نیز سفر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسر عالی حقوق بشر: به غزه می روم

کمیسر عالی حقوق بشر: به غزه می روم