مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 15:452023-11-16اجتماعي

استفاده از کود مرغی فراوری نشده توسط کشاورزان عامل بوی نامطبوع در بخش گله دار


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهر، برخی نارضایتی های روستاییان و اهالی این بخش را یادآور شد و خواستار برخورد مسئولان بخش با پدیده استفاده از کود مرغی فرآوری نشده در مزارع کشاورزی شد.

- استفاده از کود مرغی فراوری نشده توسط کشاورزان عامل بوی نامطبوع در بخش "گله دار" ایسنا/فارس رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهر، برخی نارضایتی های روستاییان و اهالی این بخش را یادآور شد و خواستار برخورد مسئولان بخش با پدیده استفاده از کود مرغی فرآوری نشده در مزارع کشاورزی شد.

علیرضا فرجی امروز، 25 آبان در دیدار با بهمنی بخشدار گله دار شهرستان مهر بر لزوم توجه به حفظ محیط زیست و تامین رفاه شهروندان و روستاییان تاکید کرد و گفت: یکی از مشکلات مهم مناطق روستایی و حومه شهر گله دار که شدیداً مورد اعتراض شهروندان و روستاییان است، استفاده کود مرغی فرآوری نشده توسط کشاورزان است که با استفاده از کود مرغی درمحیط کشاورزی باعث ایجاد آلودگی خاک، پیدایش حشرات ناقل، نفوذ به آب های زیرزمینی وآلوده کردن آن وهمچنین ایجاد بوی نامطبوع در محیط شده است.

وی ادامه داد: حل این چالش به تنهایی توسط محیط زیست مقدور نیست و می طلبد تمام دستگاه های مسئول از جمله شبکه بهداشت و مدیریت جهاد کشاورزی و بخشداری همکاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از کود مرغی فراوری نشده توسط کشاورزان عامل بوی نامطبوع در بخش گله دار

استفاده از کود مرغی فراوری نشده توسط کشاورزان عامل بوی نامطبوع در بخش گله دار