مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 11:402023-11-17اقتصادي

فرماندار ری: «گل کلم» کهریزک باید برندسازی شود


فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به ظرفیت های کشاورزی کهریزک گفت: در زمینه تولید محصول گل کلم برندسازی و الگوی سازی باید مورد توجه قرار گیرد زیرا محصولی می تواند بازار خوبی داشته باشد که معرفی و برندسازی آن به خوبی انجام شده باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، نخستین جشنواره برداشت محصولات کشاورزی با محوریت محصول گل کلم باحضور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و جمعی از مسؤولان شهرستان و بخش کهریزک در کهریزک برگزار شد.

مهدی باب الحوائجی در حاشیه برگزاری جشنواره گل کلم در شهر کهریزک اظهار کرد: اقتصاد و تولید یکی از مولفه ها و مقوله های اساسی برای کشور است و برگزاری جشنواره های اینچنینی تأثیر بسزایی در رونق اقتصادی مشاغل و به ویژه مشاغل خانگی خواهد داشت.

وی افزود: تولیدی می تواند ماندگار باشد که بازار آن پیش بینی شود و در نهایت محصولی را ما می توانیم به بازار ارائه کنیم که دارای مشخصه های دقیق و تعریف شده باشد.

  فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه با اشاره به ظرفیت قابل توجه کهریزک در تولید گل کلم گفت: در زمینه تولید محصول گل کلم برندسازی و الگوی سازی باید مورد توجه قرار گیرد زیرا که محصولی می تواند بازار خوبی داشته باشد که معرفی و برندسازی آن به خوبی انجام شده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار ری: «گل کلم» کهریزک باید برندسازی شود

فرماندار ری: «گل کلم» کهریزک باید برندسازی شود