مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 16:152023-10-28سياسي

احداث بیمارستان جنرال کرج نیازمند 5 هکتار زمین مناسب است


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: احداث بیمارستان 500 تخت خوابی جنرال کرج که از جمله مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان است نیازمند 5 هکتار زمین با دسترسی مناسب است که اداره کل راه و شهرسازی باید در این زمینه نسبت به معرفی زمین های مناسب اجرای این طرح اقدام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، احمد افضلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، در نشست بررسی مسائل و مشکلات این بیمارستان که در سالن جلسات معاونت عمران برگزار شد، گفت: طی این مدت به منظور جانمایی مناسب جهت احداث این بیمارستان زمین های مختلفی معرفی شد اما نکته قابل تامل این است که با توجه به فوق تخصصی و آموزشی بودن این بیمارستان، تعداد مراجعات به این بیمارستان بالا خواهد بود که باید به جد مورد توجه قرار گیرد تا در آینده در حوزه های مختلف ترافیکی، امنیتی و خدماتی با مشکل مواجه نشویم.

وی افزود: تامین امکانات و خدمات زیرساختی مورد نیاز این بیمارستان در کنار سطح دسترسی مناسب بویژه برای شهرستان کرج بسیار حائز اهمیت است که باید مورد توجه و دقت نظر قرار گیرد.

این مقام مسؤول با تاکید بر اینکه استان البرز با جمعیت سه میلیون نفری فاقد بیمارستان جنرال است، تصریح کرد: با توجه به اهمیت این موضوع باید با جانمایی مناسب و مطالعه تمامی موضوعات پیرامون آن نسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث بیمارستان جنرال کرج نیازمند 5 هکتار زمین مناسب است

احداث بیمارستان جنرال کرج نیازمند 5 هکتار زمین مناسب است