مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 14:252023-11-16اقتصادي

تعاونی های گیلان 10 میلیون دلار در سال جاری صادرات کرده اند


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان از صادرات 10 میلیون دلاری اقلام مختلف توسط تعاونی های گیلان خبر داد و گفت: در هفت ماهه نخست امسال 10 میلیون دلار اقلام مختلف صادراتی توسط 13 تعاونی به 14 کشور صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سیاوش آقاجانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان ظهر امروز در گفت وگوی رادیویی سیمای مرکز گیلان با بیان اینکه تعاونی های استان نقش مهمی صادرات محصولات به کشورهای مختلف دارد، اظهار کرد: در این استان اگر ظرفیت شرکت های تعاونی در حوزه صادرات استفاده شود بسیار به رشد اقتصادی گیلان کمک ی کند.

وی، تعاونی ها را مصداق اقتصاد مردم پایه دانست و گفت: تعاونی ها مصداق اقتصاد مردم پایه هستند و اگر اقتصاد تعاونی به معنای واقعی کلمه محقق شود، فعالان اقتصادی خود مردم خواهند بود و تولید و توزیع ثروت نیز بین خود مردم انجام می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان از صادرات 10 میلیون دلاری اقلام مختلف توسط تعاونی های گیلان خبر داد و افزود: در هفت ماهه نخست امسال 10 میلیون دلار اقلام مختلف صادراتی توسط 13 تعاونی به 14 کشور صادر شده است که این امر نشان دهنده ظرفیت شرکت های تعاونی استان می باشد.

پایان پیام/84008


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعاونی های گیلان 10 میلیون دلار در سال جاری صادرات کرده اند

تعاونی های گیلان 10 میلیون دلار در سال جاری صادرات کرده اند