مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 08:552023-10-24اقتصادي

رشد 33 درصدی تولید ماهیان خاویاری در گیلان/باید طبق قانون عمل بکنیم


مدیرکل شیلات گیلان در خصوص تولید یک سال گذشته ماهیان خاویاری در استان گفت: این میزان 1561 تن بود که نسبت به مدت مشابه 33 درصد رشد داشت.

- ایسنا/گیلان مدیرکل شیلات گیلان در خصوص تولید یک سال گذشته ماهیان خاویاری در استان گفت: این میزان 1561 تن بود که نسبت به مدت مشابه 33 درصد رشد داشت.

کوروش خلیلی در برنامه دریچه از شبکه استانی باران در بخشی از سخنان خود در خصوص تولید یک سال گذشته ماهیان خاویاری در استان گیلان اظهار کرد: این میزان 1561 تن بود که نسبت به مدت مشابه 33 درصد رشد داشت که امسال برابر تعهد برنامه تحول باید این مقدار به 3000 تن برسد.

وی با بیان اینکه بیشترین مزارع ماهیان خاویاری را در سطح کشور داریم، گفت: در این حوزه به دنبال استفاده از ظرفیت های غیر فعال آبزی پروری استان هستیم تا در برنامه عملیاتی کوتاه مدت توسعه را ایجاد کنیم و در طول برنامه 1404 به دنبال تولید نزدیک به 10 هزار تن هستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه صید غیرمجاز و غیرقانونی در سواحل و آب های دریایی استان سال هاست چالش جدی برای استمرار شغل صیادی است که داریم، اظهار کرد: اذهان عمومی تصور می کنند هر قایق داری صیاد محسوب می شود در حالی که باید ذخیره دریا را در نظر بگیریم ضمن اینکه صید دام گستر در دهه 70 عملاً با بودجه عمومی دولت و خریداری شدن کارت های صیادی در نواحی ساحلی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 33 درصدی تولید ماهیان خاویاری در گیلان/باید طبق قانون عمل بکنیم

رشد 33 درصدی تولید ماهیان خاویاری در گیلان/باید طبق قانون عمل بکنیم