مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 10:452023-11-15اقتصادي

رفع تصرف اراضی ملی شهر اصفهان به ارزش بیش از 112 میلیارد تومان


امیر سعید باقری، فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان اظهار کرد: تیم های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی در گستره شهرهای استان اصفهان، روزانه، اراضی ملی و دولتی تحت پوشش را رصد می کنند و در صورت مشاهده موارد مربوط به تصرف این اراضی اقدامات قانونی لازم را انجام می دهند.

   وی افزود: در روزهای اخیر، یک فقره تعرض به اراضی ملی و دولتی در شهر اصفهان شناسایی و با تلاش و همت کارکنان فرماندهی یگان حفاظت اراضی استان از چنگال متصرفان خارج و رفع تعرض شد.

  باقری با بیان اینکه مساحت زمین ملی رفع تصرف شده 7 هزار و 500 مترمربع بوده است، عنوان کرد: ارزش این زمین 112 میلیارد و 500 میلیون تومان برآورد شده است که به بیت المال بازگردانده شد.

  فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان خاطرنشان کرد: این یگان وظیفه حراست و رفع تصرف انفال و اراضی دولتی و ملی را بر عهده دارد لذا هرگونه اقدام فیزیکی مانند دیوار و فنس کشی در اراضی ملی و دولتی ممنوع بوده و تصرف اراضی ملی و دولتی به شمار می رود.

  وی گفت: مردم استان اصفهان در صورت مشاهده موارد مشکوک تعرض و یا تصرف به اراضی ملی و دولتی می توانند در هر ساعت از شبانه روز (24 ساعته) با ارسال پیامک به سامانه 300041735 موضوع را گزارش کنند تا عوامل یگان حفاظت اراضی استان در سریع ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف اراضی ملی شهر اصفهان به ارزش بیش از 112 میلیارد تومان

رفع تصرف اراضی ملی شهر اصفهان به ارزش بیش از 112 میلیارد تومان