مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 15:502023-10-29سياسي

امام جمعه گچساران: لطفا گزارش تشریفاتی ندهید


امام جمعه گچساران از مدیران خواست گزارش تشریفاتی ندهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران حجت الاسلام سید عنایت هاشمی منش در جلسه کمیته صیانت از جوانی جمعیت این شهرستان اظهار کرد: آمار جوانی جمعیت می تواند در سیاست اقتصاد و حوزه های مختلف هر جامعه تاثیرگذار شود.

 وی بیان کرد : در کشور ما زاد و ولد بسیار پایین آمده که این آمار اگر به همین گونه ادامه پیدا کند ما یکی از مؤلفه های قدرت خود را از دست خواهیم داد.

امام جمعه گچساران با اشاره به اینکه کاهش زاد و ولد می تواند هم فضاهای سیاسی و اقتصادی را مورد تاثیر قرار دهد تصریح کرد: مقام معظم رهبری تاکنون چندین بار به مسئولان مربوطه در راستای جوانی جمعیت و جدی گرفتن این موضوع تذکر داده اند.

حجت الاسلام هاشمی منش عنوان کرد: قریب به 10 الی 20 سال کشور ایران اسلامی درگیر فرهنگ تک فرزندی بوده است، می طلبد که با تدابیر و فرهنگ سازی این مقوله را تغییر داد.

وی گفت : یکی از مهم ترین عوامل فرزندآوری، کاهش موضوع طلاق است، متاسفانه امروز شاهد رشد طلاق در استان های جنوبی کشور نسبت به سایر دیگر استان ها هستیم که این موضوع عوامل متعددی دارد.

 امام جمعه گچساران با اشاره به اینکه در راستای جوانی جمعیت و فرزندآوری مسئولین باید همت بیشتری انجام دهند خاطرنشان کرد: ازدواج یک مسئله مهم است و باید فضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه گچساران: لطفا گزارش تشریفاتی ندهید

امام جمعه گچساران: لطفا گزارش تشریفاتی ندهید