مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 14:052023-10-23بين الملل

آمریکا از پایگاه هوایی یونان برای عملیات غرب آسیا استفاده می کند


رسانه های یونانی امروز (دوشنبه) گزارش دادند، از آنجایی که پایگاه ایالات متحده در جزیره کرت در حال حاضر ظرفیت ندارد، نیروی هوایی آمریکا استفاده از پایگاه هوایی الفسینا در نزدیکی آتن را برای عملیات در خاورمیانه آغاز کرده است.

- رسانه های یونانی امروز (دوشنبه) گزارش دادند، از آنجایی که پایگاه ایالات متحده در جزیره کرت در حال حاضر ظرفیت ندارد، نیروی هوایی آمریکا استفاده از پایگاه هوایی الفسینا در نزدیکی آتن را برای عملیات در خاورمیانه آغاز کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تلویزیون اوپن در گزارشی نوشت که اولین هواپیماهای بزرگ آمریکایی شروع به ورود به پایگاه هوایی الفسینا کردند.

سایر پایگاه های هوایی یونان از جمله در جزیره کارپاتوس ممکن است مورد استفاده قرار بگیرند، البته اگر ارتش ایالات متحده زیرساخت های آن ها را تایید کند.

طبق آنچه اسپوتنیک گزارش داده، 30 فروند هواپیما به همراه تعداد زیادی از تفنگداران آمریکایی، هشت تانکر سوخت گیری و 10 هواپیمای ترابری در الفسینا مستقر هستند.

پایگاه خبری Pentapostagma گزارش داد، ورود هواپیماهای آمریکایی بعدازظهر روز شنبه با فرود هواپیمای C-21 آغاز شد که سپس دو ساعت پس از فرود به پرواز درآمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا از پایگاه هوایی یونان برای عملیات غرب آسیا استفاده می کند

آمریکا از پایگاه هوایی یونان برای عملیات غرب آسیا استفاده می کند