مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 09:052023-10-29اجتماعي

آموزش کمک های اولیه به بیش از 3 میلیون و 700 هزار نفر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیمان صابریان، معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر با اشاره به اهمیت آموزش و پیشگیری در برابر مخاطرات احتمالی، - معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر از آموزش همگانی امدادوکمک های اولیه به بیش از 3 میلیون و 700 هزار نفر در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیمان صابریان، معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر با اشاره به اهمیت آموزش و پیشگیری در برابر مخاطرات احتمالی، گفت: با توجه به اهداف جمعیت هلال احمر مبنی بر آموزش و پیشگیری در برابر مخاطرات احتمالی، 3 میلیون و 707 هزار و 600 نفر و در سراسر کشور، تحت آموزش های همگانی قرار گرفتند.

صابریان با اشاره به این که 2 میلیون و 742 هزار و 131 نفر فقط در فضای مجازی، توسط جمعیت هلال احمر آموزش دیده اند، افزود: 53 هزار و 151 نفر در خانه های هلال و 63 هزار و 117 نفر نیز، در دوره سربازی، از آموزش ‎های همگانی هلال احمر بهره مند شدند.

جمعیت هلال احمر، در هر فرصت دیگری، از جمله در مناسبت های مختلف، استفاده از ظرفیت های تلویزیونی و رادیویی و… برای آموزش همگانی استفاده می کند.

وی ادامه داد: تربیت مربی برای بالا بردن کیفیت آموزشی، یکی دیگر از اهداف جمعیت هلال احمر است که امسال 34 دوره آموزشی برای تربیت مربی، معادل یک می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش کمک های اولیه به بیش از 3 میلیون و 700 هزار نفر

آموزش کمک های اولیه به بیش از 3 میلیون و 700 هزار نفر