مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 16:502023-11-21اقتصادي

نقش آفرینی بانک پارسیان در حمایت از حوزه دانش بنیان و شکوفایی زیست بوم نوآوری


بخشی از مأموریت بانک پارسیان، ارائه خدمات جامع و متنوع بانکی و مالی به فعالان اقتصادی نقش آفرین در رشد و تولید و توسعه کشور بوده و این مهم از طریق عملیاتی کردن سیاست ها و راهبردهای مدون، پرقدرت تر از گذشته در حال انجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک پارسیان، با توجه به اهمیت بخش تولید و همین طور جایگاه شرکت های دانش بنیان در تولید ارزش آفرین، اشتغال آفرین و کمک به توسعه اقتصادی کشور، بسیاری از صنایع بر آن شدند تا درهای خود را به روی این شرکت ها باز کنند.

با این رویکرد، ضمن ترسیم نقشه راه دانش بنیان در بانک پارسیان، اقدامات سازنده ای نیز در این عرصه به عنوان بانکی پیشرو به مرحله اجرا رسید.

به دنبال نام گذاری سال 1401 تحت عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین از سوی مقام معظم رهبری، توسعه اکوسیستم دانش بنیان بیش ازپیش موردتوجه بانک پارسیان قرار گرفت.

نگاهی به عملکرد بانک پارسیان نشان می دهد که این بانک در سال گذشته تسهیلات قابل توجهی به شرکت های دانش بنیان اختصاص داده است و در سال جاری به نام سال مهار تورم و رشد تولید نیز این میزان از تسهیلات افزایش یافته است.

بانک پارسیان در راستای رسالت حمایت از حوزه دانش بنیان، از محل تسهیلات و تعهدات خود، حدود 250 هزار میلیارد ریال برای حدود 11 هزار فقره پروژه دانش بنیان کشور اختصاص داده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش آفرینی بانک پارسیان در حمایت از حوزه دانش بنیان و شکوفایی زیست بوم نوآوری

نقش آفرینی بانک پارسیان در حمایت از حوزه دانش بنیان و شکوفایی زیست بوم نوآوری