مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 11:002023-10-31فرهنگي

«هتل» فیلمی با داستانی ساده که مخاطب را می خنداند!


«هتل» فیلمی است که برخلاف برخی از فیلم های کمدی اکران شده طی ماه های اخیر شعور مخاطب را به سخره نمی گیرد و نمی خواهد به هرقیمتی، ولو با انجام حرکات زننده و پیش پاافتاده مخاطب خود را به خنده دروغین وا دارد و مهمترین ویژگی این فیلم فضای خانوادگی آن است.

- خبرگزاری فارس- گروه سینما: سینمای کمدی در حوزه فیلم سینمایی و سریال های تلویزیونی همیشه مورد توجه مردم قرار می گیرد و از ژانرهای پرطرفدار و مورد پسند جامعه ما نیز به حساب می آید به طوری که همواره در پایان هر سال با نگاهی به پرفروش ترین فیلم های سینمایی و پرمخاطب ترین سریال ها قطعاً چند اثر کمدی در لیست به چشم می خورد.

اینکه هنرمندان باید جامعه ای را که در آن زندگی می کنند بشناسند و بدانند که مردم برای ارتقای روحیه به چه چیزی نیاز دارند و چه خوراک فرهنگی می خواهند، اصل ثابت شده است اما اینکه چه کاری ساخته شود که باعث تنزل سلیقه آن ها هم نشود، مهم است.

در سینمای کمدی این سال ها، روش خنداندن به قیمت از بین رفتن حدود اخلاقی و قیود شرعی امری بدیهی شده در حالی که مردم در سالن سینما زمانی که شوخی های سالم و بامزه را می بینند بسیار بیشتر از زمانی که شاهد شوخی های اروتیک هستند، می خندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هتل» فیلمی با داستانی ساده که مخاطب را می خنداند!

«هتل» فیلمی با داستانی ساده که مخاطب را می خنداند!