مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 19:452023-11-19پزشكي

جزییات ماجرای تجمع پرستاران در گیلان


تعدادی از پرستاران طی یک تجمع مقابل دفتر مرکزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، خواهان برقراری فوق العاده خاص و همچنین پرداخت تعرفه خدمات پرستاری شدند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، صبح امروز بود که تعدادی از پرستاران گیلان با تجمع در مقابل دفتر مرکزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، خواهان پرداخت معوقات خود از جمله تعرفه خدمات پرستاری و همچنین فوق العاده خاص شدند.

  پرستاران در این تجمع مسالمت آمیز صنفی و مطالبه گرایانه که تعدادشان حدوداً به 30 تن می رسید با در دست داشتن کاغذ نوشته هایی با عناوین اجرای فوق العاده خاص ، تعرفه و همچنین معوقات 16 ماهه ، خواهان توجه بیش ازپیش مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان به مطالبات به حق خود شدند.

  تجمع کنندگان در همان دقایق نخست با دعوت دکتر مصطفی گل شکن معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه به سالن اجلاس معاونت فراخوانده شدند و ضمن بیان مشکلات خود در خصوص مطالبات، تعرفه گذاری ها، اضافه کار، اعطای مزایای جانبی و موارد رفاهی، با قول پیگیری معاون توسعه دانشگاه مبنی بر بررسی و برنامه ریزی در جهت احقاق حقوق آن ها مواجه شدند.

  همچنین امروز در خلال تجلیل پرستاران مراکز آموزشی درمانی رازی و حشمت رشت توسط آیت الله فلاحتی نماینده مقام معظم رهبری در گیلان و همچنین اسدالله عباسی استاندار گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ماجرای تجمع پرستاران در گیلان

جزییات ماجرای تجمع پرستاران در گیلان