مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 21:052023-11-19سياسي

مقاومت فلسطین گنبد فکری دشمنان را دچار اضمحلال کرد + فیلم


جانشین فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نیروهای مقاومت فلسطینی در عرصه راهبری هیمنه دشمن صهیونیستی را فرو ریختند و در عرصه مدیریتی گنبد فکری دشمن را دچار اختلال و اضمحلال کردند و آمریکا ناچار شد مدیریت رژیم صهیونیستی را به عهده بگیرد.

- مقاومت فلسطین گنبد فکری دشمنان را دچار اضمحلال کرد + فیلم جانشین فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نیروهای مقاومت فلسطینی در عرصه راهبری هیمنه دشمن صهیونیستی را فرو ریختند و در عرصه مدیریتی گنبد فکری دشمن را دچار اختلال و اضمحلال کردند و آمریکا ناچار شد مدیریت رژیم صهیونیستی را به عهده بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار محمدحسین فلاح زاده جانشین فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که یادواره شهدای امنیت آفرین بی نشان ویژه شهدای عملیات با حضور جمعی از خانواده شهدا و پاسداران گمنام سخن می گفت، بیان کرد: بسیار تلاش کردیم تا سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در این جمع حاضر شوند اما نشد و به جمع شما خانواده شهدا بسیار سلام رساندند.

وی ادامه داد: زمانی که ما، شما خانواده شهدا را مشاهده می کنیم که این حماسه و ایثارها را در کشور و حتی غزه آفریده اید شرمسار و خجالت زده هستیم که چرا ما از قافله جا ماندیم و در غم دوستان وهمسنگرانمان گریه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت فلسطین گنبد فکری دشمنان را دچار اضمحلال کرد + فیلم

مقاومت فلسطین گنبد فکری دشمنان را دچار اضمحلال کرد + فیلم