مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 21:002023-11-18بين الملل

ترکیه: دیگر فضای عادی سازی روابط برخی کشورها با «اسراییل» فراهم نیست


وزیر امور خارجه ترکیه با بیان اینکه کشورش خواستار برقراری آتش بس پایدار در غزه است، عنوان کرد که آنکارا مواضع واشنگتن در حمایت مطلق از اسراییل و مخالفت با آتش بس دائم در غزه را نمی پذیرد.

- ترکیه: دیگر فضای عادی سازی روابط برخی کشورها با اسراییل فراهم نیست وزیر امور خارجه ترکیه با بیان اینکه کشورش خواستار برقراری آتش بس پایدار در غزه است، عنوان کرد که آنکارا مواضع واشنگتن در حمایت مطلق از اسراییل و مخالفت با آتش بس دائم در غزه را نمی پذیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هاکان فیدان، وزیر امور خارجه ترکیه گفت که آنکارا موضع واشنگتن در حمایت مطلق از اسراییل و مخالفت با آتش بس دائم در غزه را نمی پذیرد.

وی که با الجزیره گفت وگو می کرد، افزود: ادامه حمایت های آمریکا از اسراییل و تداوم قتل و بمباران و کشتار فلسطینیان بحرانی جهانی را در پی خواهد داشت.

فیدان تصریح کرد: صریحا با بلینکن گفت وگو کردم، خواستار آتش بس دائمی در غزه شدیم و مخالفت خود را با سیاست کوچاندن فلسطینیان اعلام کردیم.

وی ادامه داد، اسراییلی ها بیمارستان ها و مدارس را بمباران می کنند و فلسطینیان را آواره کرده و هدفشان این است که هیچ نشانه ای از حیات در غزه باقی نماند.

وزیر امور خارجه ترکیه اضافه کرد، حماس جنبش آزادی بخش ملی فلسطین است و هر وقت اشغالگری پایان یابد، جنبشی همانن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیه: دیگر فضای عادی سازی روابط برخی کشورها با «اسراییل» فراهم نیست

ترکیه: دیگر فضای عادی سازی روابط برخی کشورها با «اسراییل» فراهم نیست