مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 13:152023-10-29اجتماعي

آموزش و پرورش بدون توجه به «سلامت» اثربخش نیست


مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش بدون توجه به سلامت، اثربخش نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، امیر تجلی نیا مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش در نشست مراقبان سلامت و مشاوران مدارس که در سالن امام جواد(ع) وزارت بهداشت برگزار شد، اظهار کرد: 4 سال کشور درگیر کووید 19 است و طبیعتاً این همه گیری، آسیب هایی به سلامت روان و اجتماعی دانش آموزان به ویژه بر دختران وارد کرده است.

وی با بیان اینکه بدون توجه به سلامت، آموزش و پرورش اثربخش نیست، افزود: اگر تعداد دانش آموزان کشور را ضربدر عدد 18 کرده و تقسیم بر عدد 100 کنید، تعداد حداقل دانش آموزان در معرض خطر مشخص می شود؛ اگر تعداد دانش آموزان را ضربدر عدد 5 کرده و تقسیم بر عدد 100 کنید تعداد دانش آموزان پرخطر مشخص می شوند و اگر تعداد دانش آموزان را تقسیم بر عدد 100 کنید، تعداد دانش آموزان دارای فوریت های سلامت به دست می آید.

مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش گفت: آسیب های اجتماعی و اختلالات در آموزش و پرورش تولید نمی شود بلکه محل بروز آنها در آموزش و پرورش است  که از ابتدای دوره دوم ابتدایی بروز می یابد و برای کنتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش بدون توجه به «سلامت» اثربخش نیست

آموزش و پرورش بدون توجه به «سلامت» اثربخش نیست