مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 07:102023-11-19سياسي

افتخارآفرینی دو بانوی مازندرانی در دومین جشنواره ملی بانوان حریم رسالت


مسؤول بسیج رسانه مازندران از درخشش دو خبرنگار مازندرانی در دومین جشنواره ملی رسانه ای حریم رسالت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، عبدالمهدی حق شناس در گفت گویی با اشاره به برگزاری اختتامیه دومین جشنواره ملی حریم رسالت، اظهار کرد: نقش زنان جهان اسلام در تمدن سازی و گفتمان سازی انقلاب اسلامی ، زن، استحکام خانواده، جمعیت و ترویج سبک زندگی اسلامی ، زن در رسانه های غربی، جایگاه زن در غرب و جهان اسلام و الگوی سوم زن مسلمان، افتخار آفرینی زنان مسلمان در میادین بین المللی از جمله محورهای دومین جشنواره رسانه ای بانوان حریم رسالت بوده است.

وی با اشاره به اینکه اختتامیه این جشنواره با میزبانی گیلان و حمایت بسیج رسانه کشور برگزار شد، افزود: حریم رسالت با حمایت ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه استمرار پیدا خواهد کرد.

حق شناس از ارسال 3 هزار و 100 اثر رسانه ای از استان های کشور در جشنواره حریم رسالت خبر داد و افزود: از این تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه دومین جشنواره حریم رسالت، 1500 اثر مورد داوری قرار گرفت که پس از داوری آثار تعداد 44 اثر در این جشنواره برگزیده شدند.

مسوول بسیج رسانه مازندران با اشاره به درخشش دو بانوی مازندرانی در دومین جشنواره ملی بانوان حریم رسالت، اعلام کرد: زری طاهری از خبرگزاری فارس در بخش گزارش تحلیلی تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتخارآفرینی دو بانوی مازندرانی در دومین جشنواره ملی بانوان حریم رسالت

افتخارآفرینی دو بانوی مازندرانی در دومین جشنواره ملی بانوان حریم رسالت