مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 12:002023-11-07اقتصادي

تولید روزانه 24 تن پسماند عفونی و بیمارستانی در مشهد


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد گفت: در شهر مشهد روزانه 24 تن پسماند عفونی و بیمارستانی توسط مطب ها، درمانگاه ها، آزمایشگاه ها و بیمارستان ها تولید می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد گفت: در شهر مشهد روزانه 24 تن پسماند عفونی و بیمارستانی توسط مطب ها، درمانگاه ها، آزمایشگاه ها و بیمارستان ها تولید می شود.

  مسعود رضوی در گفت وگو با ایسنا در خصوص پسماندهای عفونی و بیمارستانی در مشهد اظهار کرد: در شهر مشهد روزانه 24 تن پسماند عفونی و بیمارستانی توسط مطب ها، درمانگاه ها، آزمایشگاه ها و بیمارستان ها تولید می شود که براساس ماده 7 قانون مدیریت پسماند، مدیریت اجرایی این پسماندها برعهده تولیدکننده آن است.

وی افزود: در همین راستا دانشگاه علوم پزشکی به عنوان مدیریت اجرایی پسماندهای پزشکی کار نظارت بر فرآیند مدیریت پسماندهای پزشکی را انجام می دهد، به سازمان حفاظت محیط زیست اعلام می کند و این نوع زباله در قالب قرارداد پیمانکاری دفن در اختیار سازمان مپ قرار می گیرد.

رضوی در خصوص نحوه جمع آوری این پسماندها عنوان کرد: در حال حاضر تنها پسماندهای بی خطرسازی شده 22 بیمارستان خصوصی و 20 بیمارستان دولتی براساس قراداد منعقد شده برعهده این سازمان بوده و کار جمع آوری پسماندهای آزمایشگاه ها، کلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه 24 تن پسماند عفونی و بیمارستانی در مشهد

تولید روزانه 24 تن پسماند عفونی و بیمارستانی در مشهد