مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 11:362023-10-23ورزشي

مادرانه های یک خواهر؛ دختری که بار زندگی را از 10 سالگی به دوش کشید


  زهرا طاهری پرکوهی؛ زندگی برای برخی چنان آرام می گذرد، گویی آب از آب تکان نمی خورد ولی در مقابل افرادی هم هستند آنقدر بالا و پایین زندگی را تجربه می کنند که همه در بهت فرو می روند.

روزگار با آدم بازی های زیادی دارد فرقی ندارد پیر باشی و جوان یا حتی کودک؛ کافی است آن روی سکه تقدیر به انسان معطوف شود؛ آن وقت این فرد است در این صحنه باید بازی کند، چه از جنس غم چه از جنس شادی.

*ماجرای دختری که بار زندگی را به دوش کشید می خواهیم داستان زندگی دختری 10 ساله را روایت کنیم، دختری که در اوج کودکی مادر شد، آن هم مادر 10 خواهر و برادرش و مجبور شد بار زندگی را به دوش بکشد، بار زندگی که بر دوش حتی فرد مسن و سالمند سنگینی می کرد ولی وارد این مسیر پُر تب و تاب شد.

سارا کاویان دختری 10 ساله بود که مادرش را از دست داد آن زمان مثل همه دخترهای همسن و سالش به مدرسه می رفت ولی همان سال بود که روی بد روزگار را دید، آن زمان مادر و برادرش را به دلیل بیماری سرطان از دست داده بود.

این کودک در کنار 10 خواهر و برادرش در نوشهر زیر سایه پدر و مادر در شهرستان نوشهر زندگی می کردند که ناگهان براثر بیماری مادر و برادرش فوت کردند و اقوام هم با این تصور بیماری برادر و مادرش احتمال سرایت هست از آنان روی برگرداندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادرانه های یک خواهر؛ دختری که بار زندگی را از 10 سالگی به دوش کشید

مادرانه های یک خواهر؛ دختری که بار زندگی را از 10 سالگی به دوش کشید