مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 09:302023-11-08سياسي

انتقاد از شیوه نکوداشت هفته مازندران


امام جمعه فریدونکنار از شیوه نکوداشت هفته مازندران در سال های اخیر انتقاد کرد و گفت: در هفته مازندران فقط به غذاهای محلی آن توجه می شود که البته این موارد هم لازم است اما اگر مازندران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فریدونکنار، حجت الاسلام حسین تقی پور در ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی که با حضور جمعی از مسؤولان این شهرستان فریدونکناردر دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهارک رد: 14 آبان که به نام روز مازندران نامگذاری شده یکی از بهترین روزها برای تبلیغ فرهنگ مازندرانی ها است.

وی به نامگذاری روز مازندران در سال 243 شمسی اشاره کرد وگفت: مردم مازندران زیر پرچم اهل بیت، حکومت علویان را به مرکزیت آمل تشکیل دادند.

امام جمعه فریدونکناربا بیان اینکه شناساندن فرهنگ غنی مازندران یکی ازاهدف نامگذاری روز مازندران است، تصریح کرد: تلاش برای با هم بودن، غیرت، رزمندگی و شجاعت مردم مازندران در زیر پرچم معارف اهل بیت از جمله اهدافی است که باید در هفته مازندران به آن پرداخته شود.

تقی پور از شیوه نکوداشت هفته مازندران در سال های اخیرانتقاد کرد و گفت: در هفته مازندران فقط به غذاهای محلی آن توجه می شود که البته این موارد هم لازم است اما اگر مازندران، مازندران شد به دلیل لبیک به معارف علوی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از شیوه نکوداشت هفته مازندران

انتقاد از شیوه نکوداشت هفته مازندران