مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 14:302023-11-14سياسي

موزه مردم شناسی قاسم آباد؛ نماد تاریخ و هنر و هویت + تصاویر


فرماندار رودسر، موزه مردم شناسی قاسم آباد را نمادی از تاریخ و هنر و خلاقیت و هویت مردم دانست و گفت: سبک زندگی گذشتگان رعایت اصول فرهنگی و اخلاقی و مردمی را یادآوری می کند.

- موزه مردم شناسی قاسم آباد؛ نماد تاریخ و هنر و هویت + تصاویر ایسنا/گیلان فرماندار رودسر، موزه مردم شناسی قاسم آباد را نمادی از تاریخ و هنر و خلاقیت و هویت مردم دانست و گفت: سبک زندگی گذشتگان رعایت اصول فرهنگی و اخلاقی و مردمی را یادآوری می کند.

محمد حیدری امروز، 23 آبان ماه در حاشیه بازدید از موزه مردم شناسی و صنایع دستی روستای قاسم آباد شهرستان رودسر، با اشاره به ثبت جهانی این موزه، اظهار کرد: با حکم وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، مسئولیت رسیدگی به امورات این موزه به فرماندار رودسر سپرده شده است تا در کنار مسئولان بخشی و محلی، اقدام به رفع مشکلات کنیم.

وی موزه مردم شناسی قاسم آباد را بیانگر تاریخ و تمدن و فرهنگ و خلاقیت و ابتکار و روحیه جمعی مردمان این دیار دانست و افزود: این هویت فرهنگی و تاریخی تاکنون حفظ شده و می تواند از نسل جوان و نوجوان ما در مقابل تهاجم فرهنگی صیانت کند؛ در واقع نسل جدید با بازدید از این موزه می تواند از سبک زندگی ادوار گذشته الگوبرداری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه مردم شناسی قاسم آباد؛ نماد تاریخ و هنر و هویت + تصاویر

موزه مردم شناسی قاسم آباد؛ نماد تاریخ و هنر و هویت + تصاویر