مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 20:502023-11-01سياسي

جهش تولید کشت 7 محصول در دیمزارهای گیلان


رییس جهاد کشاورزی گیلان، از آغاز طرح جهش تولید در دیمزارهای استان خبر داد و گفت: کشت گندم، جو، نخود، عدس، دانه های روغنی و گیاهان دارویی و علوفه ای در این طرح در شهرستان های رودسر، - ایسنا/گیلان رییس جهاد کشاورزی گیلان، از آغاز طرح جهش تولید در دیمزارهای استان خبر داد و گفت: کشت گندم، جو، نخود، عدس، دانه های روغنی و گیاهان دارویی و علوفه ای در این طرح در شهرستان های رودسر، تالش، رودبار و سیاهکل اجرا خواهد شد.

صالح محمدی امروز، 10 آبان در مراسم آغاز طرح جهش تولید در دیمزارهای استان گیلان، گفت: تاکید مقام معظم رهبری به جهش تولید سبب راه اندازی طرح جهش تولید در دیمزارها در وزارت جهاد کشاورزی شده است.

وی افزود: کشت دیم ظرفیتی است که پیش از این کمتر به آن توجه شده بود و با توجه به شرایط سخت کشور و جنگ اقتصادی که دشمنان به ملت ایران تحمیل کرده اند باید از کشاورزان به عنوان وفاداران به نظام که همواره در عرصه تولید حضور دارند و به وظیفه خودشان عمل می کنند، یاد کرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان به پشتیبانی همیشگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام از سازمان جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت: ایران یکی از کشورهای قدرتمند در زراعت و دامپروری با پتانسیل بالا بوده و می توانیم با جهش تولید در دیمزارها به افزایش تولید کمک کرده و زنجیره ارزش غذایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش تولید کشت 7 محصول در دیمزارهای گیلان

جهش تولید کشت 7 محصول در دیمزارهای گیلان