مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 15:252023-11-18ورزشي

ضرب و شتم مأموران جنگلبانی توسط قاچاقچیان چوب


رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نمین از ایجاد درگیری، ضرب و شتم مأموران جنگلبانی شهرستان نمین توسط قاچاقچیان چوب خبر داد.

- ایسنا/اردبیل رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نمین از ایجاد درگیری، ضرب و شتم مأموران جنگلبانی شهرستان نمین توسط قاچاقچیان چوب خبر داد.

اسد صادقپور 27 آبان در گفت وگو با ایسنا از ضرب و شتم جنگلبانان این شهرستان در مقابله با قاچاقچیان چوب خبر داد و گفت: قاچاقچیان چوب در جنگل های روستای کله سر شهرستان نمین با تیم جنگلبانی مواجه شده و اقدام به درگیری و ضرب و شتم مأموران جنگلبانی کرده اند.

به گفته وی، قاچاقچیان دارای تیم حفاظتی بوده و با رؤیت مأموران اقدام به درگیری فیزیکی، ایراد ضرب و جرح و آسیب های جسمانی به مأموران کرده اند.

صادقپور اظهار کرد: قاچاقچیان قصد داشتند چوب های جنگلی خود را به شهرک صنعتی شماره دو اردبیل انتقال دهند که با ورود مأموران، تعدادی از آنها دستگیر و یکی از خودورها توقیف و خودروی دیگر متواری شده است.

این مقام مسئول شهرستان اعلام کرد: خودروی متواری که چوب های قاچاق را در روستای گلو تخلیه کرده تحت پیگرد قانونی قرار گرفته است.

رییس منابع طبیعی شهرستان مرزی نمین بیان کرد: اکثر قاچاقچیان چوب از اهالی یکی از روستاهای این شهرستان هستند و در این درگیری خسارت هایی به خودروهای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب و شتم مأموران جنگلبانی توسط قاچاقچیان چوب

ضرب و شتم مأموران جنگلبانی توسط قاچاقچیان چوب