مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 12:502023-11-08اقتصادي

81 درصد اراضی آبی مستعد استان همدان مجهز به آبیاری نوین است


مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهادکشاورزی استان همدان با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح سامانه های نوین آبیاری در همدان تا پایان شهریور سال جاری 163 هزار و 393 هکتار طرح اجرا شده است، - ایسنا/همدان مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهادکشاورزی استان همدان با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح سامانه های نوین آبیاری در همدان تا پایان شهریور سال جاری 163 هزار و 393 هکتار طرح اجرا شده است، گفت: با این میزان اجرا استان همدان نسبت به کل اراضی آبی 61 درصد و نسبت به اجرای طرح در اراضی آبی دارای پتانسیل تاکنون 81.

6 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

امیر لاهوتیان با بیان اینکه در سال گذشته 1375 هکتار و نیمه نخست سال جاری 312 هکتار سامانه های نوین آبیاری در استان همدان اجرا شده است، اظهار کرد: در مجموع از ابتدای اجرای طرح سامانه های نوین آبیاری در همدان تا پایان شهریور ماه سال جاری 163 هزار و 393 هکتار طرح اجرا شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان، وی افزود: با این میزان اجرا استان همدان رتبه دوم اجرای سامانه های نوین آبیاری نسبت به اراضی دارای پتانسیل آبی در سطح کشور را دارد.

مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهادکشاورزی استان همدان با اشاره به اینکه اراضی زراعی و باغی استان طبق آخرین آمارنامه 2


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

81 درصد اراضی آبی مستعد استان همدان مجهز به آبیاری نوین است

81 درصد اراضی آبی مستعد استان همدان مجهز به آبیاری نوین است