مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 19:302023-10-28سياسي

آیت الله حیدری: امروز رژیم صهیونیسیتی در انزوای سیاسی و بین المللی قرار دارد


نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز رژیم صهیونیسیتی در دنیا مزوی شده است و دیگر هیچ جایگاهی در سازمان ملل ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، آیت الله محسن حیدری آل کثیر نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، امروز در ابتدای کلاس درس خارج به حمله زمینی شب گذشته رژیم صهیونیستی به مردم بی دفاع و مظلوم غزه اشاره و اظهار کرد: نیروهای اسراییل شب گذشته با جواب دندان شکن نیروهای مقاومت رو به رو شدند و چاره ای جز عقب نشینی پیدا نکردند که این خود شکست فاحشی برای آنها محسوب می شود.

وی در ادامه بیان کرد: این حمله زمینی، اگر اتفاق می افتاد، از روزی که عملیات طوفان الاقصی انجام شد، تا کنون، تنها پیروزی نظامی این رژیم می بود که اتفاق نیفتاد و باز هم شکست خوردند.

از ابتدای این جنگ تا کنون اسراییل در تمامی زمینه های نظامی، سیاسی، بین المللی و اطلاعاتی هیچ پیروزیی به دست نیاورده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه به پیروزی اطلاعاتی و نظامی عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد و گفت: این یک عملیات 100 درصد پیرزمندانه به نفع نیروهای مقاومت به ثبت رسیده و نشان دهنده این بود که اسراییل نه تنها از نظر نظامی دست برتر ندارد، بلکه از نظر اطلاعاتی و امنیتی هم، خیلی عقب مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله حیدری: امروز رژیم صهیونیسیتی در انزوای سیاسی و بین المللی قرار دارد

آیت الله حیدری: امروز رژیم صهیونیسیتی در انزوای سیاسی و بین المللی قرار دارد