مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 13:562023-11-04بين الملل

آمریکا صحنه گردان نسل کشی صهیونیست ها در غزه


ابوالفضل ظهره وند، کارشناس مسائل سیاسی گفت: با اینکه به ظاهر رژیم صهیونیستی در غزه نسل کشی می کند، اما صحنه گردان آمریکاست و سنتکام فرماندهی اتاق جنگ را در تل آویو بر عهده دارد.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - راهبرد معاصر نوشت: آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه و لوید آستین وزیر دفاع آمریکا با حضور در جلسه کمیته کمک های خارجی مجلس سنا درباره کمک های نظامی 106 میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین و رژیم صهیونیستی سخنرانی کردند.

حامیان فلسطین و معترضان به جنگ نیز با آغشتن دستان خود به رنگ خون و سر دادن شعارهایی همچون حمایت از نسل کشی مردم غزه را متوقف کنید ، قتل عام در غزه را متوقف کنید و کودکان غزه را نجات دهید اعتراض خود را نسبت به رویکرد یک جانبه آمریکا در قبال فلسطین نشان دادند.

شماری از معترضان به کمک های نظامی آمریکا به ارتش رژیم صهیونیستی و بمباران شدید نوار غزه با حضور در جلسه سخنرانی بلینکن در سنا، اعتراض خود را به رویکرد آمریکا در قبال درگیری میان رژیم صهیونیستی و گروه های فلسطینی نشان دادند.

ابوالفضل ظهره وند، کارشناس مسائل سیاسی درباره اظهارات سخنگوی وزارت دفاع چین که گفت، دولت های آمریکا به ایجاد بحران و جنگ در عرصه بین الملل معتاد هستند، به  راهبرد معاصر  گفت: آمریکا به دنبال بحران آفرینی دائمی در عرصه بین الم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا صحنه گردان نسل کشی صهیونیست ها در غزه

آمریکا صحنه گردان نسل کشی صهیونیست ها در غزه