مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 12:112023-11-02سياسي

آیت الله رییسی: آمریکا بانی جنایات در غزه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، آیت الله سیدابراهیم رییسی امروز در ادامه سفر خود با حضور در جمع خبرنگاران اهداف سفر دولت به کردستان را تشریح کرد.

وی همچنین راه آهن فرودگاه سنندج به همدان را افتتاح کرد و دقایقی قبل با حضور در میدان آزادی سنندج، در جمع مردم این شهرستان قرار گرفت.

رییسی در این دیدار اظهار کرد: خرسندم امروز در جمع مردم باصفا و سختکوش استان و سنندج هستم.

وی تصریح کرد: ما امروز شرایطی را در منطقه می گذرانیم که برای همه مردم عالم رنج آور است،بمب هایی که بر سر مردم غزه می ریزند،دل هر انسانی را به درد می آورد، مردمی که می خواهند از خانه و کاشانه خود دفاع کنند.

  رییس جمهور افزود: آنچه در غزه می گذرد صحنه هایی دردناک و ظالمانه است،همه اذعان دارند که جنایت علیه بشریت است و این صحنه بسیار زشت و تاریک است.

رییسی تصریح کرد: با تمام این درد و رنج مردم غزه،صحنه حق خواهی و استقلال و دفاع از وطن هم صحنه های زیبایی را هم رقم می زند که برای رژیم صهیونیستی قابل تحمل نیست، مادری که فرزندش را از دست می دهد اما دست به آسمان بلند می کند و دعا می کند.

به گفته وی، حرکت حق طلبانه مردم غزه با اهدای خون شهدایش در عالم بیداری ایجاد کرد و نشان داد کشورهای شرور و جنایتکار جز منافع خود به هیچ چیز فکر نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله رییسی: آمریکا بانی جنایات در غزه است

آیت الله رییسی: آمریکا بانی جنایات در غزه است