مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 16:202023-11-13بين الملل

کرملین: رد پای اوکراین در خرابکاری «نورد استریم» آشکارتر می شود


سخنگوی کاخ کرملین ضمن تاکید بر لزوم انتشار نتایج تحقیقات درباره خرابکاری در خط لوله انتقال گاز به اروپا، گفت که رییس جمهور روسیه هرگز ارتباط آن با سران کشورهای غربی را رد نکرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری فدراسیون روسیه امروز (دوشنبه) بار دیگر به دست داشتن اوکراین در خرابکاری سال قبل در خط لوله انتقال گاز به اروپا (نورد استریم) اشاره کرد.

پسکوف طی نشست خبری در کرملین گفت: رد پای اوکراین در خرابکاری در نورد استریم هر روز بیشتر از گذشته در گزارش ها و تحقیقات مختلف درباره این حادثه ظاهر می شود .

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، وی درباره تحقیقات حول این حادثه توضیح داد: نتایج تحقیقات درباره حمله تروریستی به نورد استریم نباید کتمان شود، بلکه باید آن نتایج را منتشر کرد و همه مسببان آن معرفی شوند .

سخنگوی کرملین در این باره اضافه کرد: شاید [ولودیمر] زلنسکی [رییس جمهور اوکراین] از حمله تروریستی به نورد استریم اطلاعی نداشته باشد، که همین هشداری برای غرب است مبنی بر اینکه رژیم کی یف نمی تواند اوضاع را کنترل کند .

طبق این گزارش، پسکوف با بیان اینکه ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه هیچوقت تماس با سران کشورهای غربی را رد نکرده، گفت: بلکه او درباره پذیرا بودن گفتگو صحبت کرده و حامی ارتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرملین: رد پای اوکراین در خرابکاری «نورد استریم» آشکارتر می شود

کرملین: رد پای اوکراین در خرابکاری «نورد استریم» آشکارتر می شود