مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 13:202023-10-29فرهنگي

«مردخوار» را تحت تاثیر ماجرای «رومینا» نوشتم


علی عابدی در چهارمین نشست «صدای نمایش نامه نویس» که به نمایشنامه خوانی نمایشنامه «مردخوار» اختصاص داشت، گفت: این نمایشنامه را با نگاهی به ماجرای «رومینا»، - علی عابدی در چهارمین نشست صدای نمایش نامه نویس که به نمایشنامه خوانی نمایشنامه مردخوار اختصاص داشت، گفت: این نمایشنامه را با نگاهی به ماجرای رومینا ، دختر نوجوانی که به دست پدرش به قتل رسید، نوشته ام.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی کانون نمایشنامه نویسان و مترجمان تئاتر ایران، چهارمین نشست از سلسله نشست های صدای نمایشنامه نویس به خوانش نمایشنامه مردخوار نوشته علی عابدی با نقش خوانی رویا بختیاری، اصغر همت و عابدی اختصاص داشت.

این نشست شامگاه شنبه 6 آبان ماه در سالن استاد جوانمرد خانه تئاتر با یاد هنرمندان درگذشته مهر ماه همچون فردوس کاویانی، آتیلا پسیانی، حسن همتی، آرش میراحمدی، داریوش مهرجویی و وحیده محمدی فر آغاز شد و حاضران در این جلسه به احترام این هرمندان یک دقیقه سکوت کردند.

سپس بهزاد صدیقی، عضو هییت مدیره و سخنگوی کانون نمایشنامه نویسان و مترجمان تئاتر ایران و دبیر نشست های صدای نمایش نامه نویس که اجرای این جلسات را بر عهده دارد، با ارایه توضیحات کوتاهی درباره سبک کاری علی عابدی گفت: او در اغلب نمایشنامه هایش به فضای جنگ و پیامدهای آن بر زندگی اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مردخوار» را تحت تاثیر ماجرای «رومینا» نوشتم

«مردخوار» را تحت تاثیر ماجرای «رومینا» نوشتم