مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 00:252023-11-13بين الملل

ایران درباره خطر سلاح هسته ای رژیم اسراییل هشدار داد


سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان ملل متحد گفت تهدیدات هسته ای اخیر مقامات بلندپایه رژیم اسراییل علیه ایران و فلسطین، خطر این سلاح ها را در دست چنین رژیم نامشروعی برجسته می کند.

- امیرسعید ایروانی سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل درباره خطر سلاح های هسته ای رژیم اسراییل هشدار داد و گفت:  تهدیدات هسته ای اخیر مقامات بلندپایه رژیم اسراییل علیه ایران و فلسطین، خطر این سلاح ها را در دست چنین رژیم نامشروعی برجسته می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، امیرسعید ایروانی، سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان ملل متحد روز دوشنبه به وقت محلی در کنفرانس منطقه خاورمیانه عاری از سلاح های هسته ای و سایر سلاح های کشتار جمعی افزود: پرداختن به این موضوع در ایجاد مناطق عاری از سلاح های هسته ای به ویژه در منطقه ای مانند خاورمیانه با وجود واقعی سلاح های کشتار جمعی در منطقه بسیار مهم است.

متن سخنان سفیر ایران در سازمان ملل بدین شرح است: چشم انداز جهانی کنونی بر ضرورت ایجاد یک منطقه خاورمیانه عاری از همه سلاح های کشتار جمعی تاکید دارد.

وجود چنین تسلیحاتی، در سطح منطقه ای یا جهانی، تهدیدی برای بشریت به شمار می رود و اغلب به عنوان ابزاری برای باج گیری عمل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران درباره خطر سلاح هسته ای رژیم اسراییل هشدار داد

ایران درباره خطر سلاح هسته ای رژیم اسراییل هشدار داد