مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 07:152023-10-28اقتصادي

شهردار قزوین باید پاسخگوی عملکرد خود در موضوع «بانک شهر» باشد


زمین 121 میلیارد تومانی شهرداری قزوین، توسط بانک شهر با قیمتی بالغ بر 235 میلیارد تومان به مزایده گذاشته شده و شهردار در این خصوص و سایر مسائل مرتبط با بانک شهر باید پاسخگو باشد.

- علی فرمانی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به حواشی ایجاد شده در ارتباطات بین شهرداری قزوین و بانک شهر، اظهار کرد: یکی از مرغوب ترین زمین های شهرداری قزوین در بلوار نخبگان، 10 ماه پیش با پیشنهاد مدیریت شهری قزوین و با قیمت 121 میلیارد تومان به بانک شهر واگذار شد تا افزایش سرمایه شهرداری در بانک شهر نهایی شود.

متاسفانه امروز بعد از 10 ماه نه تنها هیچ افزایش سرمایه ای رقم نخورده، بلکه بانک شهر این زمین را با قیمت 235 میلیارد تومان (قیمت پایه) به مزایده گذاشته است.

وی افزود: مدیریت شهری باید نسبت به این عملکرد پاسخگو بوده و بگوید چرا برای افزایش سرمایه، پیگیری لازم صورت نگرفته است؟! اگر پیگیری صورت گرفته و بانک خلف وعده کرده، چرا سند زمین به اسم بانک زده شده است؟ رییس شورای اسلامی شهر قزوین اضافه کرد: وام 1500 میلیارد تومانی که شهردار قزوین قول داده بود برای اجرای پروژه های عمرانی از بانک شهر خواهد گرفت بعد از نزدیک به یک سال به چه نتیجه ای منجر شده است؟ مقصران این کوتاهی بزرگ مدیریت شهری چه کسانی هستند و چه زمانی معرفی می شوند؟ آیا از بانک شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار قزوین باید پاسخگوی عملکرد خود در موضوع «بانک شهر» باشد

شهردار قزوین باید پاسخگوی عملکرد خود در موضوع «بانک شهر» باشد