مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 22:302023-11-10اقتصادي

دلِ خون بزرگترین انارستان کشور از نبود زیرساخت


با وجود باغات بسیار در «سیاب» و تولید بالای محصول، اما متاسفانه آن طور که باید، زیرساخت های لازم در این منطقه فراهم نشده، به نحوی که بزرگترین انارستان کشور فاقد هرگونه تابلو برای گردشگران و زیرساخت مناسب جاده ای است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوهدشت، لرستان به واسطه آب و هوای مستعد و خاک حاصلخیز دارای ظرفیت بالایی در حوزه تولید محصولات کشاورزی است، تولیداتی که هر کدام می تواند زمینه توسعه اقتصادی را در مناطق مختلف استان فراهم سازد.

بزرگترین انارستان متمرکز کشور در کوهدشت و در منطقه ای به نام سیاب قرار دارد، روستایی با سطح باغات بسیار از انار که ضمن داشتن محصولی باکیفیت، زمینه اشتغال اهالی را نیز فراهم کرده است.

با وجود باغات بسیار در این انارستان و تولید بالای محصول، اما متاسفانه آن طور که باید، زیرساخت های لازم در این منطقه فراهم نشده است.

بزرگترین انارستان کشور فاقد علائم راهنمایی و تابلو برای گردشگران و خریداران است که انتظار می رود با توجه به توریستی بودن سیاب، این مهم هر چه زودتر محقق شود.

بسیاری از راه های دسترسی به باغات سیاب فاقد زیرساخت مناسب جاده ای هستند، به نحوی که آسفالت محورهای منتهی به سیاب و همچنین باغ های این منطقه از مهمترین مطالبات اهالی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلِ خون بزرگترین انارستان کشور از نبود زیرساخت

دلِ خون بزرگترین انارستان کشور از نبود زیرساخت