مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 14:252023-11-11بين الملل

یک هزار کارگر فلسطینی سرگردان در کرانه باختری به نوار غزه بازگشتند


نزدیک به یک هزار کارگر فلسطینی که رژیم صهیونیستی آنها را پس از شکنجه و بازداشت از سرزمین های اشغالی بیرون کرد و در کرانه باختری سرگردان بودند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از العربی الجدید،  منابع فلسطینی اعلام کردند که قریب به یک هزار کارگر غزه سرگردان در کرانه باختری که پیش از هفتم اکتبر گذشته در سرزمین های اشغالی سال 1948 کار می کردند، توانستند به نوار غزه بازگردند.

به گفته این منابع، 956 نفر از 6200 کارگر غزه که در کرانه باختری گیر افتاده و در محل های اسکان در استان های رام الله، الخلیل، بیت لحم، سلفیت، طولکرم، جنین و حومه  قدس، قلقیلیه و طوباس به اریحا پناه گرفته بودند، عصر پنجشنبه به گذرگاه کرم ابوسالم(مرز نوار غزه با رژیم صهیونیستی) منتقل شدند و در سحرگاه روز جمعه به نوار غزه رسیدند.

این کارگران فلسطینی طبق هماهنگی با صلیب سرخ بین المللی و به میل خود به نوار غزه بازگشتند و مابقی در کرانه باختری مانده اند.

آنها گفته اند که به دلیل نگرانی نسبت به اوضاع و احوال خانواده هایشان به نوار غزه بازگشتند و در صورتی هم که تشکیلات خودگردان دیگر حمایتی از حضور آنها در کرانه باختری نمی کرد و از پناهگاه ها بیرون می آمدند، توسط نظامیان اشغالگر بازداشت می شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هزار کارگر فلسطینی سرگردان در کرانه باختری به نوار غزه بازگشتند

یک هزار کارگر فلسطینی سرگردان در کرانه باختری به نوار غزه بازگشتند