مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 14:402023-10-24سياسي

استمرار صندوق سبز در فروشگاه های شهروند و میادین میوه و تره بار


مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: اجرای طرح صندوق سبز در فروشگاه های شهروند به عنوان راهکارکوتاه مدت و اثرگذار جهت فرهنگسازی برای شهروندان ادامه خواهد داشت.

- مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: اجرای طرح صندوق سبز در فروشگاه های شهروند به عنوان راهکارکوتاه مدت و اثرگذار جهت فرهنگسازی برای شهروندان ادامه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حلیا حسینی در چهارمین جلسه کمیته کاهش مصرف پلاستیک که عصر روز گذشته ( 1 آبان ماه ) با حضور سوده نجفی - عضو هیئت رییسه و رییس کمیته سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران، حسین نظری - معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری، سید رحیم مرتضوی - شهردار منطقه 9 برگزار شد، ضمن ارایه گزارشی از اجرای مصوبات سومین جلسه کمیته گفت: در دبیرخانه کمیته کاهش مصرف پلاستیک تلاش کردیم با استفاده از ظرفیت های داخلی اداره کل و برنامه ریزی بلندمدت در این حوزه، جایگزینی کیسه های تخریب پذیر صورت پذیرد همچنین آموزش چهره به چهره به شهروندان به عنوان برنامه کوتاه مدت در فروشگاه های هدف و فرهنگ عدم استفاده از کیسه پلاستیکی را در بین شهروندان رواج دهیم.

وی به استقبال خوب شهروندان از طرح کاهش مصرف پلاستیک در فروشگاه های شهروند و میادین میوه و تره بار که از ابتدای خرداد ماه تا پایان تیر ماه اجرایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمرار صندوق سبز در فروشگاه های شهروند و میادین میوه و تره بار

استمرار صندوق سبز در فروشگاه های شهروند و میادین میوه و تره بار