مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 07:452023-10-29اقتصادي

مهلت یک هفته ای به شهرستان های سیستان وبلوچستان برای جذب اعتبار مشاغل خانگی


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری سیستان و بلوچستان به شهرستان های استان برای جذب حداکثری سهم اعتبار مشاغل خانگی مهلت داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری سیستان و بلوچستان به شهرستان های استان برای جذب حداکثری سهم اعتبار مشاغل خانگی مهلت داد.

داود شهرکی شامگاه شنبه 6 آبان در نهمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان اظهار کرد: میزان اعتبار جذب شده در حوزه مشاغل خانگی از سوی برخی شهرستان های استان رضایت بخش نیست و این شهرستان ها باید در یک هفته، وضعیت موجود را به نقطه مطلوب رسانند.

وی افزود: دستگاه های اجرایی میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی، صمت و فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین بانک های تجارت، رفاه کارگران، توسعه تعاون، صادرات، مهر ایران، ملت، ملی و پست بانک که عامل در معرفی طرح و پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی هستند باید در تعامل با اداره های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نظارت فرمانداری ها، موضوع جذب حداکثری اعتبار ابلاغی را پیگیری کنند تا ثمره اقدامات منتج به ایجاد اشتغال برای مردم و بهبود معیشت شود.

دبیر کارگروه تخصصی اشتغال سیستان و بلوچستان هم در این جلسه به تشریح عملکرد مشاغل خانگی استان پرداخت و گفت: 940 طرح به بانک های عامل معرفی شده که از این تعداد، 157 طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت یک هفته ای به شهرستان های سیستان وبلوچستان برای جذب اعتبار مشاغل خانگی

مهلت یک هفته ای به شهرستان های سیستان وبلوچستان برای جذب اعتبار مشاغل خانگی