مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 19:452023-10-25سياسي

تخصیص اعتبار برای تکمیل مرکز جامع سلامت چابکسر رودسر


معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از تخصیص اعتبارات ملی جهت تکمیل پروژه مرکز جامع خدمات سلامت چابکسر خبر داد.

- بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عصر امروز در حاشیه بازدید از پروژه مرکز جامع خدمات سلامت چابکسر شهرستان رودسر در گفت وگو با خبرنگار فارس با تقدیر از مشارکت خیرین به جهت آغاز عملیات اجرایی این پروژه اظهار کرد: این پروژه پس از مدت کوتاهی از آغاز متوقف شد اما خوشبختانه با پیگیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مسؤولان دانشگاه در مسیر احداث قرار گرفت.

وی با اشاره به پیشرفت مطلوب پروژه مرکز جامع خدمات سلامت چابکسر افزود: پروژه مذکور تاکنون 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که امیدواریم به زودی شاهد افتتاح و بهره برداری از آن باشیم.

معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از برقراری ردیف ملی برای افتتاح مرکز جامع خدمات سلامت چابکسر خبر داد و افزود: با نظارت و اقدامات دانشگاه علوم پزشکی گیلان پیش بینی می شود این پروژه با تصمیمات مالی و فنی اتخاذ شده خدمات مناسبی را در اختیار مردم منطقه قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص اعتبار برای تکمیل مرکز جامع سلامت چابکسر رودسر

تخصیص اعتبار برای تکمیل مرکز جامع سلامت چابکسر رودسر