مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 16:352023-10-25بين الملل

زلنسکی: به زیر ساخت های روسیه حمله می کنیم


رییس جمهور اوکراین روز چهارشنبه در «کی یف» مدعی شد که حملات روسیه به زیر ساخت های این کشور را بی پاسخ نمی گذارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین روز چهارشنبه در شهر کی یف  گفت که اوکراین نه تنها از خود برابر حملات روسیه به زیرساخت های انرژی این کشور دفاع می کند، بلکه تلافی هم خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه یورومدیا زلنسکی گفت: امسال نه تنها از خود محافظت خواهیم کرد، بلکه پاسخ  هم خواهیم داد.

منابع خبری  گزارش کردند که کارشناسان ارتش انگلیس به متخصصان اوکراینی نحوه محافظت از زیر ساخت های انرژی را آموزش داده اند.

تخصصان ارتش  انگلیس یک برنامه آموزشی برای مهندسان اوکراینی ایجاد کرده اند تا از بخش انرژی  این کشور برابر حملات روسیه در زمستان امسال محافظت کنند.

بر اساس این گزارش، این برنامه آموزشی 2 هفته ای به درخواست اوکراین برای بهبود بیشتر حفاظت از بخش انرژی این کشور ایجاد و اجرا شده است.

اظهارات زلنسکی پس از آن بیان شد که گفته می شود روسیه در حال آماده شدن برای از سرگیری حملات خود به زیرساخت های حیاتی اوکراین برای زمستان آینده است.

روسیه در جنگ با اوکراین در سال 2022 زیرساخت های اوکراین را هدف قرار داد و کار به جایی کشید که وزارت انرژی اوکراین مجبور شد برق را به دلیل کمبود، قطع کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلنسکی: به زیر ساخت های روسیه حمله می کنیم

زلنسکی: به زیر ساخت های روسیه حمله می کنیم